כרטיס סים גלובלי

כרטיס SIM גלובלי

שאלה ששואלים ישראלים רבים שטסים לחו"ל, היא איזו אופציה הכי משתלמת עבור רכישת כרטיס סים או חבילת אינטרנט סלולרי. אחת האפשרויות הנפוצות והפופולריות ביותר בקרב ישראלים רבים הטסים ליעדים שונים ברחבי העולם, הוא קניית כרטיס סים גלובלי עוד בטרם הטיסה, המאפשר להם לבצע את כל הפעילויות שיצטרכו במהלך הנסיעה שלהם לחו"ל. במדריך הזה סיכמנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת על כרטיסי סים גלובליים!

מה זה כרטיס סים גלובלי?

בדומה לכרטיס סים רגיל, כרטיס סים גלובלי הוא כרטיס המוכנס לתוך מכשיר הטלפון הנייד שלכם המאפשר לכם להשתמש בשירותי הסלולר והאינטרנט שלכם כשאתם נמצאים בחו"ל. כפי ששמו מרמז, כרטיס סים גלובלי הינו כרטיס המאפשר גישה לשירותי הסלולר מכל רחבי העולם, ללא קשר לאיזו מדינה החלטתם לטוס.

בניגוד לכרטיסי סים אחרים, כרטיסי סים גלובליים נטענים מראש בסכום כסף מסוים המאפשר לכם להשתמש בשירותי הסלולר של החברה דרכה רכשתם את הכרטיס, לעשות שיחות בחו"ל ולגלוש באינטרנט. במידה ולא סיימתם את סכום הכסף שהטענתם לכרטיס הסים הגלובלי שלכם, תוכלו להשתמש בערך הצבור גם בנסיעה הבאה לכל מקום אליו תרצו, מה שמקנה לכרטיסים מסוג זה יתרון ברור על פני כרטיסי סים מקומיים המאפשרים שימוש רק במדינת המוצא שלהם.

מתי כדאי לרכוש כרטיס סים גלובלי?

מצבים בהם כרטיסי סים גלובליים יהיו עדיפים על כרטיסי סים מקומיים או חבילות סלולר לחו"ל, הינם מצבים בהם החופשה שלכם בחו"ל כוללת מעבר בין מספר מדינות. במצבים מסוג זה, כרטיס הסים הגלובלי יאפשר לכם גישה לשירותי אינטרנט וסלולר מבלי שתצטרכו לרכוש כרטיסי סים מקומיים או חבילות עבור כל מדינה אליה אתם מגיעים.

כמו כן, בחופשות עם פרק זמן לא ידוע, גם כן מומלץ לרכוש כרטיס מסוג זה, שכן הוא מאפשר לכם לחסוך יותר ולשלוט על כמה כסף אתם מוציאים על שירותי הסלולר שלכם.

ישנן מדינות בהן כרטיסי הסים המקומיים והחבילות האפשריות יקרים במיוחד, כך שרכישת סים גלובלי הופכת לאופציה האטרקטיבית והכלכלית ביותר.

כרטיס סים גלובלי

כמה עולה כרטיס סים גלובלי?

לרוב, רכישת הכרטיס עצמו עולה סביב ה- 50 שקלים, כשטעינה של 150 שקלים תתן לכם 2 ג'יגה גלישה או 200 דקות שיחה.

השאירו פרטים לקבלת הטבה :

תוכן עניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה

דילוג לתוכן