סים מקומי ביוון

כרטיס סים מקומי ביוון

אחד הדברים החשובים כאשר טסים לחו"ל זה חיבור איכותי לאינטרנט שמאפשר גלישה בכל האפליקציות הרלוונטיות וניווט. בנוסף לכך, חשוב לשמור על ערוץ תקשורת ושתהיה אפשרות לבצע ולקבל שיחות טלפון. המבוגרים מאיתנו זוכרים איך זה היה פעם בטיסות לחו"ל: מתארגנים על חבילת גלישה ו/או שיחות יקרה ומתקמצנים על כל דקת שיחה או גלישה. עם סים מקומי אנחנו יכולים לשכוח מהצרות האלה.

מה זה סים מקומי?

סים מקומי הוא כרטיס סים שמחליף את כרטיס הסים בטלפון הנייד שלכם ומאפשר לכם להתחבר לאינטרנט וכן לבצע שיחות בחו"ל ביעד שאתם נמצאים בו. כרטיסי סים מקומיים נבדלים זה מזה מכמות הזיכרון שלהם: בדרך כלל כרטיסי סים מתחילים ב-100 מגה בייט ומגיעים גם ל-5 ג'יגה ואף יותר.

כרטיס סים מקומי ביוון

טסים ליוון? התארגנו על סים מקומי ביוון

כמו יעדים רבים, גם ביוון העסקה המשתלמת ביותר היא סים מקומי וזוהי האלטרנטיבה שאנחנו ממליצים עליה מהסיבות הבאות:

·         מחיר: אמנם במספר מצומצם יחסית של יעדים סים מקומי הוא יקר, אך ברוב היעדים וגם ביוון סים מקומי זוהי העסקה המשתלמת ביותר מבחינת המחיר. אם אנחנו משווים למחיר של כרטיס סים ישראלי, מחיר של סים מקומי לעיתים יכול להיות שליש ממנו.

·         שמירה על אנשי הקשר: אם בעבר היה חשש שהחלפת סים תעלים את כל אנשי הקשר, כיום אין סיבה לדאגה – אנשי הקשר מגובים בגוגל, והחלפה של סים לא תמחוק אותם ועדיין נוכל ליצור איתם קשר.

·         מספר שונה אך אותו ווטסאפ: ווטסאפ היא אחד מערוצי התקשורת העיקריים כיום ומן הסתם כשאנחנו טסים לחו"ל נרצה להמשיך להשתמש בווטסאפ, וכמובן באותו החשבון. ווטסאפ מחובר למספר הטלפון שלנו, ואמנם עם סים מקומי אנחנו מקבלים מספר טלפון אחר אך עדיין נוכל להשתמש בווטאספ כרגיל.

היכן רוכשים סים מקומי?

ישנן מספר אפשרויות לרכישת סים מקומי ביוון. בנמלי תעופה רבים ניתן למצוא חנויות שמוכרות סים מקומי. אפשרות אחרת היא להתארגן על סים מקומי מבעוד מועד בישראל דרך חברות המוכרות כרטיסי סים כאלו. אפשרות נוספת היא לרכוש ברשתות אלקטרוניקה גדולות כגון Vodaphone באירופה או בסופרים שלעיתים מציעים כרטיסי סים מקומיים.

השאירו פרטים לקבלת הטבה :

תוכן עניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה

דילוג לתוכן