מה זה esim?

אז מה זה esim?

esim הוא פיתוח טכנולוגי חדש, שמחליף את כרטיס הסים הרגיל שכולנו מכירים. הesim (באנגלית embedded sim) הוא כרטיס סים זעיר שמוטמע במכשירים שונים במהלך הייצור. הesim משקף חלק מהתפתחות טכנולוגית שאנו עדים לה בשנים האחרונות – כרטיסי הסים הרגילים שהכרנו הפכו לכרטיסים קטנים שנקראו מיקרו סים, ואז הוקטנו לגודל של ננו סים. כיום הכרטיס מוטמע מראש במכשיר והוא קטן אף יותר.

הטמעת כרטיס ה esim במכשיר כבר בשלב הייצור הופכת את הכרטיס לחלק אינטגרלי מהמכשיר שבו הוא מותקן, כך שאין אפשרות להוציאו או להחליפו. הesim ניתן לתכנות ושליטה מרחוק ובאופן מאובטח.

esim במכשירים גדולים:

הesim מותקן הן במכשירים גדולים כגון מכונות כביסה ומקררים, והן במכשירים קטנים מאוד כגון שעונים חכמים וטלפונים סלולריים. במכשירים גדולים ובמכונות תעשייתיות הוא מאפשר מעין 'תקשורת' בין המכשירים ושיפור של השימוש בהם.

מה זה esim?

esim במכשירים קטנים:

במכשירים קטנים ה esimמאפשר שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר, ללא תוספת משקל שהייתה עלולה להכביד על המשתמש, וזאת בזכות גודלו הזעיר.

ברוב מכשירי הסלולרי הפופולריים בימינו מוטמע esim כבר בשלב הייצור. הטמעה זו מרחיבה ומשכללת את היכולת הטכנולוגית של המכשיר ומאפשרת לצרכן שימוש נוח יותר.

esim מאפשר לבעלי הסלולרי להיות מנויים לכמה חברות סלולריות במקביל, ללא צורך ברכישה של כרטיסי סים פיזיים והחלפה ביניהם. ניתן להשתמש במכשיר אחד לכמה מספרי טלפון, ולטוס עם המכשיר לחו"ל ללא תלות בסים מקומי או בחבילת גלישה.

esim גם מרחיב את אפשרויות השימוש של שעון חכם, ומאפשר לקבל ולשלוח הודעות טקסט דרך השעון, וכן להוציא שיחות ולשמוע מוזיקה.

לסיכום, מה זה esim ? ה- esim הוא שבב סים זעיר המוטמע במכשירים חשמליים שונים בעת היצור ומאפשר שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לטובת הצרכן.

השאירו פרטים לקבלת הטבה :

תוכן עניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה

דילוג לתוכן