שיחות לחו"ל בחינם

שיחות לחו"ל בחינם

אם נולדתם לפני שנות ה-2000 כנראה שאתם זוכרים את התקופה בה שיחה לחו"ל עלתה עשרות שקלים לדקה ונחשבה לפריווילגיה שרובנו לא יכלנו להרשות לעצמנו. מאז הטכנולוגיה השתדרגה באופן משמעותי ומאפשרת לנו לצלצל לחו"ל, ממש ללא עלות.

חבילות שיחה – הדרך הקלאסית

בערב וגם היום, ניתן לראות אנשים רבים אשר מתקשרים לחו"ל (וגם לטלפונים בארץ) באמצעות תוכניות של חברות הסלולר והטלפוניה השונות. בעבר זו הייתה הדרך הכמעט יחידה להתקשר לחו"ל והמחירים היו בשמים.

כיום, לאור התחרות הרבה שנוצרה בתחום והקלות בה ניתן לבצע שיחה חינמית לכמעט כל טלפון חברות הטלפוניה הורידו מחירים באופן משמעותי ואף מציעות חבילות שונות הכוללות בתוכן גם שיחות חינם לחו"ל. בתוכניות אלו חשוב לשים לב שאומנם השיחות עצמן הן בחינם, אך אתם משלמים על החיבור לחברה וכן אתם עשויים לשלם יותר אם תעברו את כמות הדקות המוגדרת בחבילה.

שיחות לחו

שיחות לחו"ל באמצעות הסמארטפון

אפשרות אחרת לביצוע שיחות לחו"ל בחינם הינה שימוש באפליקציות ותוכנות שונות דרך הטלפון הנייד. חלק מהאפליקציות הללו דורשות שגם הצד השני יהיה מחובר לאותה אפליקציה, כמו למשל תוכנת הווטסאפ המאפשרת שיחות רגילות ושיחות ווידאו בחינם בין מכשירים המחוברים לאפליקציה.

במקרה של ווטסאפ, רבים מקטלגים אותה בתור אפליקציית שליחת מסרים בלבד. אך חשוב לזכור שיש לאפליקציה זו פיצ'רים נוספים, כמו שיחות ווידאו, שיחות קבוצתיות וגם שיחות רגילות (ללא ווידיאו).

בניגוד לווטסאפ ישנן אפליקציות כמו skype המאפשרות בנוסף לשימוש בתוך האפליקציה עצמה גם שימוש וביצוע שיחות טלפון לטלפונים ניידים וקווים כאחד, ללא תלות בקיום האפליקציה במכשיר.

רשימת האפליקציות המאפשרות לבצע שיחות חינם לחו"ל היא ארוכה מאוד אך המשותף לרוב המוחלט של אפליקציות אלו הינה הצורך להיות מחובר לאינטרנט. לכך יש היתרון וחיסרון.

החיסרון בשיטות אלו הינה התלות ברשת האינטרנט, בעת נפילה של האינטרנט לא תוכלו לבצע את השיחות. לעומת זאת היתרון הינה העובדה שניתן להשתמש ב-Wi-Fi בכל מקום בו אתם נמצאים ובכך להוריד את העלויות אף יותר.

שיחות לחו"ל גם דרך המחשב

אפשרות נוספת שרבים שוכחים בכל הנוגע לשיחות בחינם לחו"ל הינה שימוש במחשב ובחיבור שלנו לאינטרנט לצורך קיום השיחות הללו.

דרך המחשב ניתן להתחבר לאפליקציות בסגנון של skype ללא קשר לקיומה שלה האפליקציה על הטלפון הנייד. בצורה זו גם למי שאין טלפון חכם יכול להשתמש באפליקציה וליצור קשר עם חברים או קרובי משפחה הנמצאים בחו"ל.

השאירו פרטים לקבלת הטבה :

תוכן עניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה

דילוג לתוכן