סים לארה"ב

כרטיס סים לארה"ב

אז אתם עומדים לטוס לארצות הברית וההתרגשות בשיאה, אך לפתע נזכרתם שלא דאגתם לחבילת סלולר או כרטיס סים שישמש אתכם כשתרצו לדבר עם אנשים בארץ, לגלוש באינטרנט או לבצע שיחות מקומיות בשטח ארה"ב. למזלכם, המדריך הזה מסכם את כל מה שתצרכו לדעת על רכישת כרטיס סים לארה"ב – האופציה הנוחה והמשתלמת ביותר לגלישה ושימוש בסלולר במהלך חופשה או ביקור בארה"ב!

מדוע לרכוש כרטיס סים כשטסים לארה"ב?

אם אתם מתכננים לטוס לארצות הברית, אתם ודאי מתלבטים איזו חבילה עליכם לרכוש על מנת שתוכלו להמשיך להשתמש במכשיר הסלולר שלכם בלי להיות תלויים בנקודות Wi-Fi. לרוב, חופשות לארצות הברית אינן מסתכמות בכמה ימים, כיוון שהטיסה עצמה ארוכה במיוחד ורק ההתגברות על הג'ט לג עלולה לקחת מספר ימים.

בארצות הברית, פחות נהוג לדבר עם עסקים ואנשים באפליקציות כמו WhatsApp, ומרבית האמריקאים נוהגים להתקשר או לשלוח הודעות SMS רגילות. לכן, בארצות הברית יש צורך רב יותר בחבילת גלישה סלולרית שאינה תלויה ברשת אינטרנט אלחוטית. כמו כן, הנסיעות בארה"ב עשויות להיות ארוכות במיוחד, וסביר מאוד שתצטרכו להשתמש באפליקציות ניווט כמו ווייז או גוגל מאפס, המצריכות חיבור תקין לאינטרנט.

בעוד שחברות הסלולר מציעות מגוון חבילות לטסים לחו"ל, חבילות מסוג זה הן ברוב המקרים יקרות במיוחד, ועלולות להגיע לסכומים גבוהים בהרבה ממה שציפיתם כשמדובר על חופשות ארוכות של שבועיים ויותר.

רכישת כרטיס נטען ייעודי לארה"ב תאפשר לכם למעשה לשלוט כמה אתם מוציאים וגולשים, ותמנע מכם בזבוז מיותר של כסף ודקות גלישה ושיחה שכבר רכשתם.

כרטיס סים לארה

מדוע לרכוש כרטיס סים לארה"ב מראש ולא כרטיס מקומי?

אם כבר הייתם בארצות הברית בעבר, אתם וודאי יודעים שחבילות הסלולר וכרטיסי הסים המקומיים שם עלולות להגיע לסכומים גבוהים במיוחד – גבוהים בהרבה ממה שאנו מכירים בארץ. אם כך, כרטיס סים ייעודי לארה"ב שנרכש מראש בארץ היא למעשה האופציה המשתלמת ביותר עבורכם!

כמו כן, בניגוד לכרטיסים מקומיים שיהיו חסרי שימוש לאחר חזרתכם לארץ, רכישת כרטיס ייעודי לארה"ב תוכל לשמש אתכם גם בביקורים הבאים שלכם בארה"ב, כשהיתרה שטענתם בכרטיס עדיין תהיה זמינה לשימוש.

השאירו פרטים לקבלת הטבה :

תוכן עניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה

דילוג לתוכן