סים בקפריסין

כרטיס סים בקפריסין

הרבה זמן שישראלים לא טסו בתדירות גבוהה לחו"ל וייתכן ששכחתם מעט איך להתנהל ולאילו דברים כדאי לדאוג מראש.

לקחת פסק זמן ולא לחשוב

כאשר רוצים לטוס לחופשה בחוץ לארץ, כמעט תמיד זה מתקשר בראש להתנתקות מסוימת מהשגרה שיש בארץ, מן לקיחת פסק זמן מהמרוץ שנקרא חיים, אך זה לא תמיד יכול להסתנכרן עם מחויבויות, קשרים עבודה, לימודים או דברים נוספים שהשארנו בארץ גם אם טסנו לנפוש.

מכורים לטלפון

שימוש בטלפון כיום הוא סוג של התמכרות. מלבד שיחות טלפון קיים הרצון להיות מחוברים לרשתות חברתיות באופן תמידי הוא נפוץ מאוד, לכן כשטסים, גם אם נדמה שלבלות פחות באינסטגרם זאת הבעיה הקטנה ביותר שלנו, כשטסים כמעט תמיד יש רצון לשתף תמונות או סרטונים, גם על מנת שאחרים יוכלו לחוות את החוויה דרך זה וגם כדי שתישאר מזכרת לכשתחזרו ותצפו יחד בתמונות מהסלון בביתכם

ניווט

לא תמיד יש ידע במבנה העיר אליה נוסעים או בשפה המדוברת בה, לכן יש צורך להשתמש באפליקציות שונות שעוזרות בניווט, כך שגם אם רוצים להסתמך על רשת ווייפיי שתמצא במקומות אליה תגיעו כמו מסעדות, מלון וכו',  תצטרכו כנראה גם אינטרנט רק בשביל להגיע בשלום למקומות הללו, מה שמשאיר את עניין הוויפיי מעט פחות רלוונטי.

כרטיס סים בקפריסין

הכל דיגיטלי

גם אם ויתרנו על רשתות חברתיות ונעזרנו במקומיים כדי להגיע מהמלון למסעדה, בעידן שלנו שהכל נמצא בטלפון, בצורה דיגיטלית, יכול להיות שנצטרך לדוגמא להציג בכניסה למסעדה מייל שכתוב בו ששמרנו מקום, או בלונה פאק, או שייט או כל אטרקציה אחרת.

סים בקפריסין ואינטרנט

קפריסין היא מקום שמתוייר ע"י ישראלים באופן רציף לפחות בכל חודשי הקיץ, הם רגילים לנוכחותנו שם, אך חשוב לזכור שאנו בגדר תיירים וכמו שרובינו יודעים, על תיירים הכי קל לעבוד, לכן חשוב לעשות סקר שוק קטן לפני הטיסה לגביי מחירי הסים בקפריסין ולא לרכוש סים בדוכן הראשון שנקרה בדרככם (לעיתים או בתוך שדה התעופה)

כמה יעלה לי סים בקפריסין

סים וקוד (חבילת אינרטנט שנפתחת) יעלו כ17 יורו לאדם עבור כ4GB

מומלץ לבחון את המחיר לפני ואם מציעים לכם סים במחירים מופקעים, להתמקח ולהראות שאתם יודעים כמה זה אמור לעלות.

השאירו פרטים לקבלת הטבה :

תוכן עניינים

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה

דילוג לתוכן